zondag 30 maart 2008

Havenfeesten

Vanaf 1 mei tot en met 4 mei zijn er havenfeesten in Blankenberge.
Donderdag 1 mei t.e.m. zondag 4 mei is er een grote antiek en brocante markt rond de haven. Daarnaast zijn er nog reddingdemontraties en schepen houden opendeur zodat u een bezoekje kan brengen. Alles wordt opgevrolijkt met een vleugje folklorische muziek door een aantal bands. Er is ook een havenwandeling voorzien met bloemenhulde aan het monument van de overleden vissers .
Zeker een gebeurtenis die je eens moet meemaken!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat lijkt mij wel een leuke happening!Hoewel ik er nog nooit ben geweest. Ik ben wel al een paar naar de vlootdagen in Zeebrugge geweest. Ik vind het wel goed dat er nog zo'n happenings worden gehouden, want zo wordt de folkloristische traditie bewaard! Ikzelf ben oorspronkelijk van Knokke, en elke donderdag tijdens de zomer is er in Heist een folklore dag! Echt een aanrader!

Groetjes

Amira

Little Miss zei

Dan moet je zeker eens naar Blankenberge komen! Echt een leuke gebeurtenis. Zelf ben ik niet echt voor folklore, maarjah, dat is iets waar je echt voor moet zijn. Tenslotte zijn er die dagen genoeg te doen, het zorgt wel voor wat gezelligheid.

Nick Monte zei

ja hoor, de sfeer hangt er wel...

Koopjes doen op de rommelmarkt :p en s'avonds genieten van een tof coverbandje met een biertje in de hand... tof hoor!

Julie zei

De sfeer die er dan in Blankenberge hangt is echt tof! Iedereen is op zijn gemak...Hopelijk heb ik even tijd om toch eens op de rommelmarkt te lopen en goeie koopjes te doen :-)

Little Miss zei

Het is altijd wel eens leuk om rond te lopen op een rommelmarkt. Vorig jaar ben ik ook geweest. Dit jaar zal ik er helaas niet geraken want ik zit net dat weekend in Walibi Nederland. Hopelijk vindt je iets leuks!! :D