donderdag 24 april 2008

2-daagse voettocht

Dit weekend is het zover! Dan neemt de 2-daagse voettocht plaats in Blankenberge. Vaste wandelaars zijn zeker vertrouwd met dit event, want het is het grootste wandelevenement in Vlaanderen. Zelfs buitenlanders komen hierop af.
Om nog even onze kandidaat prins carnaval in het licht te zetten, verkopen wij broodjes en hot-dogs. Ik, samen met een pak anderen, heb mij vrijwillig opgesteld om te helpen met het maken en verkopen van de broodjes. Zaterdag omstreeks 10u zal ik aan de Willem Tell staan. Dus allen daarheen zou ik zeggen voor een lekker broodjes kaas of hesp of beiden!! Voor deze gelegenheid zal ik mijn fototoestel meenemen om een paar sfeerfoto's te nemen en deze op mijn blog te plaatsen. Het weer zal allerzins al meezitten dus dat hebben we al meegenomen.

Tot op de voettocht!!

2 opmerkingen:

miet vanderyse zei

Grappige foto's!

Little Miss zei

Hehe, dank je ;) Ja het was wel een geslaagd avondje. Wij hebben ook heel veel grappige mensen tegengekomen :D Vooral op het Blarenbal! Dat is dus de zaterdag na de voettocht waar iedereen zich dan even kan uitleven ;)