maandag 28 april 2008

Geslaagd weekendje

De voettocht was een groot succes! Zaterdag waren er al over de 7.000 wandelaars, dus het record van 10.000 zal wel verbroken zijn. Zowel de zaterdag als de zondag hebben we heel veel volk zien passeren van verschillende nationaliteiten. Engelsen, Duitsers, Fransen, Taiwanezen, Japanners, enz. Aan het aantal badges te zien, zag je dat er veel volk bij was die al enkele voettochten hadden meegemaakt. Na afsluiting van de verkoop omstreeks 18u, zijn we rond 22.00 op kroegentocht vertrokken. Na enkele cafétjes zijn we in de Smash beland. En wat bleek, in de Bar Noir dat net naast de Smash ligt, zat Wim Soutaer. In het weekend treed daar af en toe eens een bandje op, en Wim had blijkbaar nog bij die band gezeten die daar die avond moest optreden. Dus was hij die avond in Blankenberge aanwezig. Een paar hebben hem dan gevraagd om even naar de Smash te komen en dat heeft hij gedaan. Waar wij het bewijs van hebben ;). En belofte maakt schuld, dus heb ik enkele sfeerfoto's op mijn blog geplaatst van de wandeltocht zelf en van de kroegentocht voor onze kandidaat prins carnaval George II.


George II aan het kraampje


Sfeerfoto aan de Willem Tell


Promocampagne Carnaval















Kandidaat Prins samen met Wim Soutaer
Wim Soutaer samen met de uitbaatster van de Smash

2 opmerkingen:

georges ll zei

hey lins heeeel mooi gedaan de website en nog eens bedankt voor me steunen met men campange
groetjes georges

Little Miss zei

Da is super graag gedaan! Campagne voeren is et wel men ding en zeker als het over Carnaval gaat ;) Ik amuseer me rot met jullie!! Bedankt voor de reactie!