woensdag 14 mei 2008

Kaarting in de Reisduif

De kaartingavond was geslaagd. We zaten voor een keer in een zaal dat groot genoeg was voor 40 man! We hebben 4 ronden gespeeld en ik moet zeggen dat ik dit niet slecht heb gedaan, aangezien ik alleen maar de 1e ronde heb verloren :D. Of misschien zal het wel aan de persoon liggen waarmee ik moest kaarten.. Het waren tenslotte allemaal spelers die al enkele 10-tallen jaren ervaring hadden. Na een tijdje zijn de burgemeester, Ludo Monset, en Bjorn Prasse ook binnengekomen. Blijkbaar was het een kaarting van de VLD, of in de volksmond, van de Blauwe.
Nujah, na de kaarting werd de top 5 bekent gemaakt en kregen ze elk een fles wijn of champagne overhandigt van de burgemeester. Daarna werden de rest van de namen afgeropen om achter onze vleesprijs te gaan. Ikzelf heb een vleesbroodje genomen. Dat kan nog eens smaken! Na de officiƫle kaarting hebben we nog een paar rondjes gespeeld. Maar dan was het al bijna 2u, dus was het eens tijd om naar huis te gaan.

2 opmerkingen:

Bruno Mertens zei

Vroeger sprak men altijd over een "kiekenkaarting" (met als prijs een kip), maar ik veronderstel dat dat in "de reisduif" niet kan....

Little Miss zei

Ohh, maar voordien heb ik wel al eens meegedaan aan een echte 'kiekenkaarting', waar je dus inderdaad een "kieken" kon winnen. Heeft nog gesmaakt ook! :D