dinsdag 13 mei 2008

Kan het nog drukker??

Blankenberge was dit weekend overvol geladen met toeristen en zonnekloppers. Ik heb 3 dagen gewerkt in de Miramar op de Zeedijk en het waren gewoon topdagen! Zondag hebben we enorm veel volk over de vloer gehad en de zaal zat gewoon propvol. Het was nog drukker in vergelijking met de Bloemenstoet die in augustus plaatsvindt. Nadeel was wel, dat velen van het strand kwamen om naar het toilet te kunnen en die brachten al dat zand mee naar binnen. Je kon gewoon op het eind van de dag er een zandbak mee vullen, bij manier van spreken..
De horeca kan allerzins niet klagen de afgelopen weken. Het weekend van 1 mei was ook al super voor hen. Ijsverkopers hebben zelfs nu al een omzet gehaald die ze normaal maar behalen op een top zomerdag! Hmm een ijsje zou nu ook wel smaken bij dit weer. Ik weet niet of er mensen onder jullie ook zo'n hectisch weekend hebben meegemaakt of tussen de menigte hebben gelopen als een kudde vee..? Allerzins diegenen die konden profiteren van het mooie weer, hebben dit zeker niet aan hun hart laten komen.

4 opmerkingen:

Unknown zei

woehoew!!!! go lindsay :p

Little Miss zei

Ja amaai, en mogen gaan hebben we! We hebben geen moment moeten stilzitten. Het was gewoon een zot weekendje! Maar jah, toch liever zo dan met je vingers te staan draaien hé? ;)

Unknown zei

euh pardon é!!!ik en ook wel goe gewerkt wi!!
al da gezaag vote veranderen en blablabla, tis altijd wel iets, en ik bruin tenminste op me werk :p
(allez jah verbrand)

Little Miss zei

Dat zei ik toch niet :|. Denk wel dat iedereen dat dit weekend heeft moeten werken, goed zen botten heeft afgewerkt :| Ja jij kan mss wel bruinen, maar ik had van voordien een kleurtje :p